Značaj google analitike, moćno sredstvo
Danas Google analitika igra glavnu ulogu u mnogim web operacijama...
Svi žele biti na prvoj stranici, ali ne zaslužuju svi da budu tamo. Vaš brend i veb lokacija moraju da zaslužuju to pravo. Google sada koristi preko 200 signala u svom algoritmu za bodovanje. Tako su prošle godine uradili preko 540 poboljšanja kvaliteta samo svog algoritma pretrage.
SEO optimizacija sajta za pretraživače predstavlja skup različitih procesa koji za cilj imaju dovođenje određenog sajta na bolje pozicije u Google pretrazi za što veći broj relevantnih pretraga.
Moderno vreme sa sobom nosi i promenu trendova, pa tako danas postalo pravilo da ako hoćete da se ozbiljno bavite nekim biznisom, morate biti vidljivi i na internetu. Ne samo da budete prisutni na internetu, već trebate doći tačno do onih osoba kojima je potreban vaš proizvod ili vaša usluga. A baš u tome SEO optimizacija sajta za pretraživače igra presudnu ulogu, odnosno optimizovati sajt na pravi način.
Ako se proces optimizacije vrši na pravi način, on će dovesti do povećanja relevantne posete na vašem sajtu koja dolazi preko organskih pretraga. A upravo je relevantna poseta na sajtu primarni cilj svih onih koji imaju neki proizvod ili uslugu, i to žele da plasiraju putem interneta.
Pod on-site SEO podrazumevamo sve poslove koje je potrebno uraditi na samom web sajtu.
Najpre, svaka stranica treba da ima title tag i description tag. Ova dva taga su najbitnija sa stanovišta Google analitike, i moraju se kreirati na pravi način. title tag mora da sadrži i ključnu frazu koja je bitna za samu stranicu, dok description tag mora imati odgovarajući poziv na akciju koji će privući potencijalnog kupca.
Pored ovih tagova, u okviru on-site optimizacije kreiramo sadržaj na web sajtu, a to podrazumeva opise kategorija i proizvoda. Ti tekstovi koje pišemo su unikatni i napisani su po SEO standardima.
Takođe, slike na sajtu moraju da imaju alt tagove, i to je svakako još jedan od detalja na koje je potrebno obratiti pažnju i koji utiču na rangiranje.
U ovoj fazi proveravamo i brzinu učitavanja sajta, zatim interlinking, kao i celokupan vizuelni izgled. Pored toga što je sa tehničke strane potrebno da sve bude besprekorno, za optimizaciju sajta je važno i da vizuelno bude na visokom nivou. Cilj je da se posetilac zadrži.
Kada se završi proces rada na sajtu, prelazi se u drugu fazu SEO optimizacije.
Ona podrazumeva kontinuirani proces izgradnje linkova, kao i kreiranje socijalnih signala sa društvenih mreža.
Izgradnja linkova je proces koji predstavlja kreiranje mreže linkova na drugim sajtovima koji vode ka Vašem sajtu. Što je ta mreža veća i što više linkova sa drugih sajtova vode ka vama, to uticati na podizanje Vašeg sajta kod Google-a, a to direktno utiče na rangiranje u pretrazi.
Mi proces izgradnje linkova radimo na potpuno prirodan način. Na druge sajtove plasiramo unikatne tekstove, koji se pišu na temu koja je bitna za Vače poslovanje, i iz njih vodi link ka Vašem sajtu. Sadržaj koji se kreira je kvalitetan, precizan i zbog kvaliteta ga objavljuju brojni portali, a iz teksta se prirodno link vodi ka Vašem sajtu. Još radimo i na link earning-u odnosno pronalaženju načina za potpuno prirodno dolaženje do linkova.
Zajednički dogovaramo strategije, odnosno dinamiku linkova. A od dogovorene strategije zavisi i kojom brzinom će SEO optimizacija sajta dati rezultate.
Kreiranje social signala ne sme da se zanemari kada se radi optimizacija sajtova za Google, a ona podrazumeva deljenje sadržaja Vašeg sajta na društvenim mrežama.
Što se kreiranja novog sadržaja na sajtu tuče, u dogovoru sa Vama možemo pisati blogove na pažljivo odabrane teme koje su bitne za vaše poslovanje. Kreira se strategija i plan blog sadržaja, a nakon toga se definišu teme na nedeljnom, dvonedeljnom ili mesečnom nivou, u zavisnosti od dogovora sa klijentom.
Prvo uradimo SEO analizu, koja je kod nas besplatna, utvrdimo ključne reči, a nakon toga se kreira SEO brief..
SEO brief nam pomaže da sagledamo kompletno stanje u kom se sajt trenutno nalazi, i on nam daje odgovor na pitanje koje programske i sadržajne korekcije je potrebno izvršiti na sajtu kako bi se on pripremio za drugu fazu optimizacije (koju smo ranije spomenuli).
Nakon toga testiramo odrađene korekcije i kada se to završi sajt je spreman za drugu fazu u procesu SEO optimizacije sajta.
Preko alata kao što su Google analitika, Search Console, Google Tag Manager i mnogih drugih, konstantno pratimo efekte koji se postižu vođenjem SEO procesa i u skladu sa tim planiramo sledeće korake. Takođe u stalnom smo kontaktu sa našim klijentima, tako da imamo uvid u konverzije koje se ostvaruju i kakav se efekat ostvaruje na rast poslovanja.
Naravno, naši klijenti imaju kompletan uvid u ceo proces rada na optimizaciji njihovog sajta. To je vazno iz razloga što će imati jasniju sliku šta dobijaju za budžet koji su odredili. Nama je izuzetno važno i to da klijent razume sam proces optimizacije sajta.
Pročitajte najnovije vesti vezano za WEB dizajn i SEO optimizaciju, budite u toku, pratite najnovije trendove i dešavanja..
Danas Google analitika igra glavnu ulogu u mnogim web operacijama...
Kako brže do kupaca? Imate web sajt ili internet prodavnicu,...
Bavimo se izradom web sajtova, SEO optimizacijom,...
Zabrinjava Vas što se oglašavate, a niste na prvom mestu. Toliko...
Kompanija Baloo nudi Vam mogućnost da sagledate pravu sluku...
Važno je da sve aspekte SEO optimizacije imate pokrivene. Od...
Razmišljate da pokrenete svoj internet biznis ili da ojačate svoj...
Potrebno Vam je Google Ads oglašavanje. Naš tim Baloo stručnjaka je...
Vreme je da se prebacite na bezbedan HTTPS. Od jula 2018. godine,...
Današnje moderno doba želi kupovinu na mreži više nego ikad ranije....
Šta su oglasi samo za pozive? Oglasi samo za pozive su oglasi koji...
Zbog novonastale situacije sa virusom COVID-19, omogućili smo...