KAKO EFIKASNO POBOLJŠATI INTERNET MARKETING?
Internet marketing trenutno je tema koja se mnogo raspravlja za svakog vlasnika internet prodavnice. Efikasno postavljanje uopšte nije lako . U ovom članku pokušaćemo da opišemo neke probleme sa kojima se najčešće susrećemo.
Mnogi ljudi s kojima razgovaramo ne razmišljaju o cilju marketinga i najefikasnijem načinu za njegovo postizanje. Klijenti nas često pitaju za reklamiranje koje bi povećalo njihov promet u internet prodavnici. Istovremeno, njihov sastav robe zahteva kampanje za performanse da bi se osigurala prodaja . Takav cilj može biti apsolutno irelevantan saobraćaj. Možete imati 1000 jedinstvenih poseta dnevno bez ikakve konverzije. Razmislite da li želite da povećate promet ili prodaju.
Klijenti često zahtevaju marketinšku uslugu koja ne uspeva da efikasno ispuni njihove ciljeve. Na primer, vlasnik internet prodavnice sa uobičajenom elektronikom želi da radi kampanje za performanse preko Facebooka, jer tako zarađuje njegov prijatelj. U isto vreme, prijatelj posluje u potpuno drugom segmentu. Nedavno smo videli slične zahteve. Da, Facebook nudi mogućnost vođenja kampanja performansi , ali je pogodan samo za određene segmente.
Naročito one koje možete dobro predstaviti uz pomoć slika ili su novost na tržištu. Što se tiče elektronike, to bi mogli biti novi telefoni iPhone, Samsung, Huawei, za koje se vrši brendiranje. Međutim, ovih nekoliko proizvoda ne bi pokrilo troškove reklamiranja. Izvedbene kampanje na Facebooku posebno su pogodne za tekstil, posebno žensku odeću.
Takođe dobijamo puno zahteva za YouTube oglase. Često iz internet prodavnica čiji proizvodi imaju velike pretrge na Google-u, ali te internet prodavnice uopšte nemaju Google Ads oglase, SEO-ove ili druge kampanje za performanse. Stoga uvek morate da razmislite koji su oglasi najvažniji i prvo ih osigurati. YouTube oglasi u ovom slučaju su korak dva ili tri. Video snimci su manje ili više stvar sa brendiranjem. Suprotno tome, ne možete pokrenuti kampanju performansi putem Google Ada-a ako na Google pretraživanju nema pretraživanja relevantnih za Vaš posao.
Kao ključni partner Google-a i poslovni partner Facebooka pružamo besplatne analize. Najveće razlike pronalazimo u Google Ads računima.
Najčešći nedostaci Google Ads-a:
Loša struktura kampanje.
Nedovoljno podešavanja ponovnog marketinga. Najefikasnije je prikazivanje oglasa za remarketing samo potencijalnim kupcima koji su proveli neko vreme na podstranici proizvoda / usluge ili dodali artikle u korpu i nisu kupili. Najbolje je isključiti odlaske i kupce koji su već kupili.
Ne koristite dinamički remarketing na mreži sa sadržajem.
Nedovoljan rad sa negativnim ključnim rečima.
Ne koristite najnovije funkcije i poboljšanja. Proširenja sa adresama, opisima, strukturiranim isečcima itd.
Nekorišćenje punog potencijala dužine oglasa.
Za ciljanje oglasa za dve ili više veb lokacija potrebni su zasebni Ads nalozi. Mogu se povezati sa nalogom administratora.
Ne koristite spoljne alate za pojednostavljivanje upravljanja.
Povezivanje Ads-a sa Google analitikom.
Postavljanje ciljeva u Google Analitics-u, kao što su prodaja, gledanje video zapisa, traženje biltena, prijava, preuzimanje dokumenta itd.
Nadam se da smo dovoljno naglasili poteškoće u postavljanju i upravljanju Google Ads-om. Mnogi ljudi koje sretnemo tvrde da njihove kampanje ne funkcionišu i da se u vezi s tim ništa ne može učiniti. Na primer, postavili su sopstvene kampanje uz Google podršku ili pitali osobu bez dovoljno znanja. Google podrška pruža tri meseca besplatnu pomoć u podešavanju novog naloga. Odličan je način za prikazivanje oglasa. Veoma smo zadovoljani što Google pruža ove usluge.
Ovo je velika pomoć za početnika preduzetnika. Međutim, nisam naišao ni na jedan takav račun koji bi zaista zaradio novac. Imajte na umu da je Google podrška dizajnirana za pokretanje Google Ads-a. Međutim, potrebno je više vremena da se optimizira vaš nalog. Ako bi ga Google pružio besplatno, s jedne strane, išao bi protiv agencija koje pružaju ove usluge, a takođe bi morao izdvojiti mnogo veći tim ljudi i pružiti tu uslugu besplatno kontinuirano, a ne samo tokom tri meseca. To bi dovelo do ukidanja specijalizovanih agencija, što je nepovoljno za Google.
Proverite postignute rezultate pre rada sa novom agencijom. Najbolje je pogledati studije slučaja . Proverite ko će postaviti vaše kampanje. Bilo da se radi o višem, mlađem ili kompletnom početniku (učeniku). Ne gledaj na cenu, već na količinu usluga i kvalitet agencije.
Jednom nam je klijent rekao da se čini povoljnijim da angažuje agenciju gde će plaćati 10 € mesečno. Ponudili smo mu ponudu za 200 € mesečno. Šta mislite šta je najpovoljnija ponuda za klijenta? Koja saradnja mu je zaradila više? Posle tri meseca nakon što je ovaj klijent bio kod nas, zahvalio nam se što mu nismo “dozvolili” da nastavi dalju saradnju sa jeftinijom agencijom. Sada planira da potpiše saradnju sa nama za srpsko tržište tržište i tržište regiona.
Postoji više problema koje treba izbegavati kada poslujete putem interneta nego samo oglašavanje. Zamislite da pronađete agenciju koja može da uradi kvalitetne Google Ads kampanje , Facebook oglase, optimizaciju cena, YouTube, SEO i još mnogo toga . Saobraćaj na sajtu biće 1000 – 2000 jedinstvenih poseta dnevno. Sve ovo će biti relevantne posete. Ali konverzije su toliko niske da marketing nije profitabilan. Gde je problem? Ne morate uvek da tražite problem u oglašavanju, ali morate uzeti u obzir sve faktore koji utiču na prodaju. Na primer, kvalitet internet prodavnice / web lokacije, cenovna politika, konkurencija, dodatne usluge, brendiranje itd. Važna stvar u kojoj bi Vam trebalo pomoći bilo koja dobra agencija je internet prodaja.
Ne može svaka agencija posredovati u stvaranju kvalitetnog sajta, ali bi im barem trebalo pomoći. Preporučite da li je platforma otvorenog koda ili izvor izbliza više korisna. Posavetujte se sa iskustvom korisnika i SEO preporukama.
Za veće količine konverzija i bolji marketinški efekat, definitivno preporučujem platforme bliskog izvora. Nedostaci otvorenog koda:
Lakši pristup izvornom kodu za “hakere”.
Oni mogu biti sporiji, što rezultira smanjenim stopama konverzije i lošijim pozicijama u organskom pretraživanju.
Što je veći saobraćaj, veća je podložnost zastoju na gradilištu.
SEO vam može pomoći u prodaji . Međutim, njegov značaj je znatno niži od pre 10 godina. To je dovelo do porasta konkurencije i činjenice da se veliki broj web lokacija koristi već SEO tehnikama. Ako želimo da poboljšamo svoju poziciju u organskoj pretrazi, još uvek moramo da podržimo saobraćaj. Saobraćaj je jedan od najvažnijih faktora koji Google uzima u obzir prilikom kreiranja rangiranja besplatnih veza. Stoga u našoj agenciji prepoznajemo pokretanje Google Ads oglasa pre nego što nastavimo sa SEO analizom. Pored toga, ovaj postupak ima još jednu značajnu prednost. Pomoću Ads oglašavanja, analizu ključnih reči možemo učiniti boljom i jeftinijom. Zbog toga preporučujemo da se plaćeni oglasi prikazuju najmanje tri meseca,a zatim izvrši SEO revizija.
Link building se takođe koristi za podršku organskim posetama. Danas ga dobro koriste mnoge kompanije. Klijenti često ne znaju da je efikasnije prvo uraditi SEO, a zatim podržati izgradnju linkova. U našoj agenciji radije kombinujemo PR članke i povratne veze. Dve takve veze u jednom PR članku na veb lokaciji sa velikim prometom imaju mnogo veću težinu od 20 povratnih veza sa link farmi.
Verujemo da vam je članak pomogao da steknete bolju sliku osnovnih grešaka u internet marketingu i usmeriće vaše poslovanje u pravom smeru.