5+1 SAVET ZA INTERNET PRODAVNICU

lukartel 22. februara 2020. 0 Comments

Današnje moderno doba želi kupovinu na mreži više nego ikad ranije. Zašto moja internet prodavnica ne postiže savršene rezultate? Kako je moguće da nisam prodavao proizvode sa popustom od 90%? Zašto je moja internet prodavnica zatvorila vrata rudnika zlata? Da li bi trebalo da spakujem posao ili nešto što može pomoći da se razvija?

Odgovor je da nema potrebe da odustanete prvi put kad propadnete. Možda je samo puno konkurencije ušlo na tržište, niste odgovorili na promene na tržištu ili ste odabrali lošu strategiju. Pročitajte ovih nekoliko saveta kako biste započeli svoju internet prodaju.

1. OGLAŠAVANJE U TRGOVINI? ODGOVOR DA!

Prvi savet koji definitivno dominira je Google kupovina. Oni se pojavljuju u Google pretrazi kao slika, naslov, cena i veza ka lokaciji. Potencijalni kupci mogu odmah uporediti proizvod koji je pretražen sa drugim prodavcima.

To pojednostavljuje put odlučivanja kupca da kupi još više. Ako se pojavite u rezultatima pretrage, imate jasnu prednost. Pored većeg i relevantnog prometa u Vašoj internet prodavnici, korisnici će najverovatnije da kupuju od Vas.

Pregled oglasa:

2. SPOR WEB? NIJE LAKO!

Vreme učitavanja web-a? Niko ne želi da svoju mladost provede učitavajući jednu stranicu. Google više diže stranice u rezultate pretrage za ključne reči, a vodi jako računa o brzini stranica.

Brzina, nije sve. Web-u su takođe potrebne kvalitetne slike proizvoda i optimizacija alternativnim tekstom. Na taj način ćete dobiti bolji rang za traženje proizvoda. Na primer, slike mogu da se povezuju na stranice proizvoda na kojima kupci mogu lako da kupe.

 

 

3. BLOGUJTE!

Zanimljiv je pisani sadržaj. Kupci imaju više razloga za kupovinu ako mogu pročitati članak ili vredan prilog. Pomoću bloga pokažite posetiocima da znate svoj zanat.

Dodavanjem relevantnog sadržaja možete privući saobraćaj na svoju web stranicu, biti mamac na društvenim mrežama, izgraditi svoj brend i dobiti više objavljivanja na blogu sa pitanjima kupaca. Zamislite svoj sadržaj kao besplatnu ponudu za sve korisnike koji mogu postati kupci. Morate individualno prići svojim kupcima, pokušati da predvidite i znate njihove potrebe i prakse kupovine. Na primer, pokušajte da u svoje članke uključite veze do proizvoda o kojima pišete.

 

4. BUDITE KREATIVNI I STVORITE SUPER RELEVANTNI VIDEO!

Video je atraktivniji i ljudi brže razumeju sadržaj. Na YouTube-u možete pronaći puno sadržaja koji koristite, na primer, u učenju. Recepti, marketinški tutorijali ili kako modelirati jednorodnu glinu. YouTube je trenutno jedan od najpopularnijih feedova. Zato dodajte relevantne video snimke za ljude i pokažite im da ste upoznati. Ova marketinška strategija će pomoći internet prodavnici da ojača brend ili odgovori na pitanja kupca. Ne plašite se da budete kreativni. Za početak možete napraviti anketu da vidite šta bi ljudi najviše voleli da vide.

 

 

5. NE POSTOJI BEZ SIGURNOGA WEB-a

Sigurne internet prodavnice i web stranice su osnova uspešnog proslovanja na internetu. Prebacivanje na bezbedan HTTPS nije novost, ali još uvek postoji mnogo nesigurnih mesta. Pre mnogo godina, Google je savetovao da je bezbednost prioritet i to jeste. To je davno upozoravao za nesigurne web lokacije. Zato nemojte biti iznenađeni ako vidite pad na Google-ovim pozicijama, konkurencija je i dalje korak ispred, imate mali promet ili ako svi posetioci odlaze. Zamislite da se zatvorite u kavez sa tigrom za šta svi tvrde da je u redu. Zvuči opasno? Iako nije isto, princip je isti. Preporučujemo da ne odlažete prelazak na HTTPS.

 

5 + 1 GOOGLE MOJ POSAO (BUSINESS) I ŠTA NISTE ZNALI O NJEMU

Google moje preduzeće nije samo besplatni profil preduzeća koji se pojavljuje na Google pretrazi ili na mapama kada ljudi pretražuju Vaše preduzeće. Da li ste znali da pomoću Google My Business možete da napravite jednostavnu web lokaciju, dodate neograničene fotografije, direktno odgovarate na preglede i još mnogo toga?

Velika prednost alata je i u tome što postoji mobilna aplikacija i dostupna je besplatno. Imate iste opcije kao i na svom Internet nalogu i još mnogo toga. Napredne funkcije olakšavaju kreiranje atraktivnog poslovnog profila gde god da se nalazite.

 

SAVET DA ZAKLJUČIMO:

Testiraj i gledaj! Ne sa crnim ili ružičastim naočarima. Pokušajte kritički da sagledate internet i možda ćete shvatiti gde bi mogao biti problem i šta bi moglo biti poboljšano.