Izrada dobrog web sajta preduslov za uspešno poslovanje
Izrada dobrog web sajta značajna je stavka vezano za vaše poslovanje. Izrada web sajta je složena radnja i zavisi od tematike koja je slika poslovanja. Kako napraviti i šta je to dobar web sajt?
Dobar web sajt treba da prezentuje vaše proizvode i usluge u najboljem svetlu, Maksimalno posvećeni dajemo web sajtu novu dimenziju koja unaprežuje poslovanje, bilo da se radi o privredi ili fizičkom licu.
Dobar web sajt gađa kupca direktno u metu. Fokusira ono što je bitno i važno za potrošača. Uvek sa pravovremenim informacijama i savremenim responsive dizajnom. Web sajt je slika vašeg poslovanja, prodajni instrument. Naša vizija pretvara se u vašu prodajnu realnost.
Izrada web sajtova obuhvata niz radnji i uslova postavljenih sa strane klijenta, šta on zapravo želi. Pripreme za izradu web sajta se sastoje od sastavljanja radnog briefa, kao i u procesu dostavljanja materijala koji su važni za sam rad.
Veliko iskustvo, veliki broj završenih web sajtova, daju nam mogućnost da Vam damo savete kako da nastupite na web-u. Imamo tim stručnjaka, koji može da Vas usmeri u pravom smeru kada je donošenje jedne ovakve odluke u pitanju.
Optimizacija sajta
Svi žele biti na prvoj stranici, ali ne zaslužuju svi da budu tamo. Vaš brend i veb lokacija moraju da zaslužuju to pravo. Google sada koristi preko 200 signala u svom algoritmu za bodovanje. Tako su prošle godine uradili preko 540 poboljšanja kvaliteta samo svog algoritma pretrage.
Moderno vreme sa sobom nosi i promenu trendova, pa tako danas postalo pravilo da ako hoćete da se ozbiljno bavite nekim biznisom, morate biti vidljivi i na internetu. Ne samo da budete prisutni na internetu, već trebate doći tačno do onih osoba kojima je potreban vaš proizvod ili vaša usluga. A baš u tome SEO optimizacija sajta za pretraživače igra presudnu ulogu, odnosno optimizovati sajt na pravi način.
Ako se proces optimizacije vrši na pravi način, on će dovesti do povećanja relevantne posete na vašem sajtu koja dolazi preko organskih pretraga. A upravo je relevantna poseta na sajtu primarni cilj svih onih koji imaju neki proizvod ili uslugu, i to žele da plasiraju putem interneta.
On site optimizacija
Pod on-site SEO podrazumevamo sve poslove koje je potrebno uraditi na samom web sajtu.
Najpre, svaka stranica treba da ima title tag i description tag. Ova dva taga su najbitnija sa stanovišta Google analitike, i moraju se kreirati na pravi način. title tag mora da sadrži i ključnu frazu koja je bitna za samu stranicu, dok description tag mora imati odgovarajući poziv na akciju koji će privući potencijalnog kupca.
Pored ovih tagova, u okviru on-site optimizacije kreiramo sadržaj na web sajtu, a to podrazumeva opise kategorija i proizvoda. Ti tekstovi koje pišemo su unikatni i napisani su po SEO standardima.
Takođe, slike na sajtu moraju da imaju alt tagove, i to je svakako još jedan od detalja na koje je potrebno obratiti pažnju i koji utiču na rangiranje.
U ovoj fazi proveravamo i brzinu učitavanja sajta, zatim interlinking, kao i celokupan vizuelni izgled. Pored toga što je sa tehničke strane potrebno da sve bude besprekorno, za optimizaciju sajta je važno i da vizuelno bude na visokom nivou. Cilj je da se posetilac zadrži.
Off site SEO i kreiranje sadržaja
Kada se završi proces rada na sajtu, prelazi se u drugu fazu SEO optimizacije.
Ona podrazumeva kontinuirani proces izgradnje linkova, kao i kreiranje socijalnih signala sa društvenih mreža.
Izgradnja linkova (link building) – proces koji podiže poziciju sajta
Izgradnja linkova je proces koji predstavlja kreiranje mreže linkova na drugim sajtovima koji vode ka Vašem sajtu. Što je ta mreža veća i što više linkova sa drugih sajtova vode ka vama, to uticati na podizanje Vašeg sajta kod Google-a, a to direktno utiče na rangiranje u pretrazi.
Mi proces izgradnje linkova radimo na potpuno prirodan način. Na druge sajtove plasiramo unikatne tekstove, koji se pišu na temu koja je bitna za Vače poslovanje, i iz njih vodi link ka Vašem sajtu. Sadržaj koji se kreira je kvalitetan, precizan i zbog kvaliteta ga objavljuju brojni portali, a iz teksta se prirodno link vodi ka Vašem sajtu. Još radimo i na link earning-u odnosno pronalaženju načina za potpuno prirodno dolaženje do linkova.
Zajednički dogovaramo strategije, odnosno dinamiku linkova. A od dogovorene strategije zavisi i kojom brzinom će SEO optimizacija sajta dati rezultate.
Social signali – kreiranje i implementacija
Kreiranje social signala ne sme da se zanemari kada se radi optimizacija sajtova za Google, a ona podrazumeva deljenje sadržaja Vašeg sajta na društvenim mrežama.
Kreiranje novih sadržaja (vesti, bloga)
Što se kreiranja novog sadržaja na sajtu tuče, u dogovoru sa Vama možemo pisati blogove na pažljivo odabrane teme koje su bitne za vaše poslovanje. Kreira se strategija i plan blog sadržaja, a nakon toga se definišu teme na nedeljnom, dvonedeljnom ili mesečnom nivou, u zavisnosti od dogovora sa klijentom.
Kako radimo SEO optimizaciju na sajtu koji je već aktivan?
Prvo uradimo SEO analizu, koja je kod nas besplatna, utvrdimo ključne reči, a nakon toga se kreira SEO brief..
SEO brief nam pomaže da sagledamo kompletno stanje u kom se sajt trenutno nalazi, i on nam daje odgovor na pitanje koje programske i sadržajne korekcije je potrebno izvršiti na sajtu kako bi se on pripremio za drugu fazu optimizacije (koju smo ranije spomenuli).
Nakon toga testiramo odrađene korekcije i kada se to završi sajt je spreman za drugu fazu u procesu SEO optimizacije sajta.
Praćenje SEO rezultata i efekata na Vaše poslovanje (kontinuirano)
Preko alata kao što su Google analitika, Search Console, Google Tag Manager i mnogih drugih, konstantno pratimo efekte koji se postižu vođenjem SEO procesa i u skladu sa tim planiramo sledeće korake. Takođe u stalnom smo kontaktu sa našim klijentima, tako da imamo uvid u konverzije koje se ostvaruju i kakav se efekat ostvaruje na rast poslovanja.
SEO – sve je transparentno, izveštavanje
Naravno, naši klijenti imaju kompletan uvid u ceo proces rada na optimizaciji njihovog sajta. To je vazno iz razloga što će imati jasniju sliku šta dobijaju za budžet koji su odredili. Nama je izuzetno važno i to da klijent razume sam proces optimizacije sajta.